Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»4 тренировки, с които да влезете във форма за плажа

4 тренировки, с които да влезете във форма за плажа

Лятото вече е тук, някои от нас вече започнаха да ходят по плажове. Ако сте от тези, които не се чувстват напълно добре в тялото си и виждат, че имат нужда от положителна промяна, тази статия е за Вас.

Ще разгледаме 4 тренировки, които ще укажат положителен ефект, както върху Вашата физическа форма, така и върху здравето и координацията Ви. Ето ги и тях:

Кикбокс и Бокс

Ивайло Панев кик боксКикбоксът и боксът са интензивни спортове, в които тренирате всички мускулни групи от Вашето тяло. Тези спортове Ви учат на дисциплина, координация, техника и най-важното за лятото – при тренировка се изразходват изключително много калории. Тренировките по кикбокс и бокс включват комбинация от много движение с краката и ръцете, след които усещате умора, напрежение в мускулите, но и удовлетворение от изгорените калории.

 

 

Тае Бо

Ако си падате по аеробика и комбат, тае бо е страхотен спорт за Вас. Той включва всички удари и движения от кикбокса, но в бърз ритъм. Движенията се изпълняват във въздуха, на чували и на лапи. Кардио бокса спомага за трайно понижаване на стреса, оформяне на мускулите и зареждане със спортен хъс и енергично настроение. И да не забравяме, по време на тази тренировка също се горят много калории, поради аеробичния характер на тренировката. Тя цели да забърза метаболизма Ви и да го накара да гори колкото може повече калории в рамките на 60 минути.

Функционални тренировки

Физически тренировки в СК ТЕРЕС - функционална тренировка

Функционалните тренировки са смесица между кардио и силови упражнения. Основната цел на тези тренировки е подобряване нивото Ви на обща физическа подготовка, ускоряване на метаболизма и укрепване на ставите. Функционалните тренировки натоварват всички мускулни групи и Ви помагат да издържате на по-големи физически натоварвания, подпомагат функционирането на сърдечно-съдовата система и като цяло Ви улесняват в ежедневието Ви. При тези тренировки се използват движения като бутане, издърпване, клякане, носене, ходене, тичане и други неща, които правим всеки ден. При функционалните тренировки, постигането на по-добри резултати в залата води до постигане на по-добри резултати в живота. А факта, че тренировката има силови елементи, означава, че продължавате да горите калории няколко часа след тренировката.

Табата и HIIT

Табата тренировкиНяма как да не споменем този уникален метод на трениране. Табата е тренировка структурирана в 8 рунда по 20 секунди с 10 секунди почивка между всеки от тях. През всеки от рундовете изпълнявате едно и също упражнение, почивате 10 секунди и го изпълнявате пак. Добре е да включите няколко различни упражнения, всяко от които да се изпълнява по 8 рунда, за още по-натоварваща тренировка. Ефективността на тази тренировка идва от това, че през тези 20 секунди тренировка Вие напрягате тялото си колкото може повече, след което почивате, тялото се успокоява и следва нов цикъл от 20 секунди, което отново го натоварва.  Този тип интервална тренировка дава възможност за горене на изключително голям брой калории, за кратко време, поради своята висока интензивност, както и горене на калории след тренировката, поради натоварването на големите мускулни групи.

 

Ако сте решили, че някоя от тези тренировки е Вашия начин да свалите килограми за лятото и да подобрите физическата си форма,  заповядайте в TERES Gym & Fight club, където ще можете да го постигнете с помощта на опитни треньори в приятна и мотивираща среда!

Автор

The author didnt add any Information to his profile yet

Напишете коментар

*