Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»Какво е BODYPUMP?

Какво е BODYPUMP?

BODYPUMP е бърза тренировка за напомпване и изгаряне на мазнини, която е специално създадена, за да Ви помогне да станете постепенно тонизирани и стегнати. Тази тренировка използва комбинация от мотивираща музика, добри инструктори и научно доказани движения, които Ви помагат да постигнете желаните цели, много по-бързо, отколкото, когато тренирате сами.

Как действа BODYPUMP?

Мускулните групи се тренират винаги в един и същи ред, както са разпоредили експертите на в тази област. Тренировката върви ръка за ръка с музиката. Тя се използва за напътствие към участващите понеже всяка музикална част се съчетава с точно определено упражнение. Боди пъмп е фитнес-аеробик програма с тежести. В допълнение на щангите и дъмбелите, е степ платформата. Тренировката продължава 45-60 минути, като се разделя на интервали с кратки почивки.

Какво е необходимо, за да изпълнявате BODYPUMP?

Естествено, всички тежести Ви се доставят, които да използвате. Единственото, което Ви съветваме е да носите удобни дрехи за тренировка, както и удобни спортни маратонки. Носете си кърпа, защото гарантираме, че Ви е необходима, и водата също е добра идея, тъй като сесиите могат да станат интензивни.

Колко често да правите BODYPUMP?

Гарантираме, че това е една наистина доста интензивна тренировка, която е предизвикателство за всички основни мускулни групи. В резултат на това, вероятно трябва да ограничите до максимум 2 или 3 тренировки на седмица. Нашият съвет е да ги съчетавате с кардио тренировка, няколко пъти в седмицата и ще забележете, че тялото Ви за кратко време ще се оформи и тонизира.

Какви резултати да очаквате?

  • Тонизиране
  • По-добра издръжливост
  • Увеличаване на мускулна маса
  • Загуба на тегло

Кои мускулни групи ще натоварите с тази програма?

Натоварвате всички основни мускулни групи, затова е и толкова успешна Боди Пъмп тренировката. Изградена е цялостно и поддържа тялото Ви самостоятелно – без други спортни прояви.

Как протича тренировката?

Първо започвате със загрявка, която се състои в изпълняване на частична тяга и трапецовидно повдигане. След няколко минути започва част първа. Мускулните групи се редуват в различен ритъм, съобразно с програмата, която Ви е приготвил инструкторът.

Ето Ви една примерна програма за BODYPUMP:

  1. Загрявка
  2. Клекове
  3. Изтласкване на щанга от лег за гърди
  4. Гръб- мъртва тяга
  5. Трицепсови разгъвания
  6. Бицепсови сгъвания
  7. Раменни преси
  8. Корем
  9. Разтягащи упражнения

Ние от Teres Gym & Fight Club  Ви предлагаме силови тренировки с използване на най-различно оборудване и тежести (гири, лостове, пудовки, ластици и др). Изберете функционална тренировка Super Body, с която да ускорите метаболизма и да подобрите нивото си на обща физическа подготовка. Предимството на този тип тренировки е издръжливостта, балансът и скоростта на ново ниво, както и изпомпване на всички мускулни групи. Освен това подобрявате функционирането на сърдечно-съдовата система. Гарантираме Ви, че нашите инструктори знаят как да се погрижат за Вашата фигура, за да изглеждате перфектно.

Автор

The author didnt add any Information to his profile yet

Напишете коментар

*