Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»Какво е BODYPUMP?

Какво е BODYPUMP?

BODYPUMP е бърза тренировка за напомпване и изгаряне на мазнини, която е специално създадена, за да Ви помогне да станете постепенно тонизирани и стегнати. Тази тренировка използва комбинация от мотивираща музика, добри инструктори и научно доказани движения, които Ви помагат да постигнете желаните цели, много по-бързо, отколкото, когато тренирате сами.

Как действа BODYPUMP?

Мускулните групи се тренират винаги в един и същи ред, както са разпоредили експертите на в тази област. Тренировката върви ръка за ръка с музиката. Тя се използва за напътствие към участващите понеже всяка музикална част се съчетава с точно определено упражнение. Боди пъмп е фитнес-аеробик програма с тежести. В допълнение на щангите и дъмбелите, е степ платформата. Тренировката продължава 45-60 минути, като се разделя на интервали с кратки почивки.

Какво е необходимо, за да изпълнявате BODYPUMP?

Естествено, всички тежести Ви се доставят, които да използвате. Единственото, което Ви съветваме е да носите удобни дрехи за тренировка, както и удобни спортни маратонки. Носете си кърпа, защото гарантираме, че Ви е необходима, и водата също е добра идея, тъй като сесиите могат да станат интензивни.

Колко често да правите BODYPUMP?

Гарантираме, че това е една наистина доста интензивна тренировка, която е предизвикателство за всички основни мускулни групи. В резултат на това, вероятно трябва да ограничите до максимум 2 или 3 тренировки на седмица. Нашият съвет е да ги съчетавате с кардио тренировка, няколко пъти в седмицата и ще забележете, че тялото Ви за кратко време ще се оформи и тонизира.

Какви резултати да очаквате?

  • Тонизиране
  • По-добра издръжливост
  • Увеличаване на мускулна маса
  • Загуба на тегло

Кои мускулни групи ще натоварите с тази програма?

Натоварвате всички основни мускулни групи, затова е и толкова успешна Боди Пъмп тренировката. Изградена е цялостно и поддържа тялото Ви самостоятелно – без други спортни прояви.

Как протича тренировката?

Първо започвате със загрявка, която се състои в изпълняване на частична тяга и трапецовидно повдигане. След няколко минути започва част първа. Мускулните групи се редуват в различен ритъм, съобразно с програмата, която Ви е приготвил инструкторът.

Ето Ви една примерна програма за BODYPUMP:

  1. Загрявка
  2. Клекове
  3. Изтласкване на щанга от лег за гърди
  4. Гръб- мъртва тяга
  5. Трицепсови разгъвания
  6. Бицепсови сгъвания
  7. Раменни преси
  8. Корем
  9. Разтягащи упражнения

Ние от Teres Gym & Fight Club  Ви предлагаме силови тренировки с използване на най-различно оборудване и тежести (гири, лостове, пудовки, ластици и др). Изберете функционална тренировка Super Body, с която да ускорите метаболизма и да подобрите нивото си на обща физическа подготовка. Предимството на този тип тренировки е издръжливостта, балансът и скоростта на ново ниво, както и изпомпване на всички мускулни групи. Освен това подобрявате функционирането на сърдечно-съдовата система. Гарантираме Ви, че нашите инструктори знаят как да се погрижат за Вашата фигура, за да изглеждате перфектно.

TERES - Gym & Fight Club

Автор

Teres - Gym & Fight Club е една от най-модерно оборудваните спортни зали за бойни изкуства в страната. В Teres - Gym & Fight Club се провеждат тренировки от рано сутринта до късно вечерта. Освен до сега познатите ни класове по Кикбокс и Кросфит (Силово-кондиционни тренировки), в новата зала има и много нови класове като бокс, кардио, кикбокс, тае-бо, бокс за жени, табата и други.

Напишете коментар

*