Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»Табата тренировка за начинаещи

Табата тренировка за начинаещи

Табатата, както вече разбрахте от предишна наша статия: „4 минутна тренировка: Интересни факти за Табата тренировките“, е вид тренировка, известна още като интензивно интер-тренировъчно обучение. Този тип тренировки са подходящи за забързване на Вашия метаболизъм. Разбира се, този метод е малко по-труден за изпълнение, особено когато става въпрос за начинаещи. Табата включва пълна тренировка в рамките на 4 минути, като упражненията се изпълняват за 20 секунди при максимална интензивност, след което 10 секунди правите почивка.

Ние от Teres Gym & Fight Club Ви предлагаме да дойдете и да видите сами какви са предимствата на Табата тренировките. Нашите опитни инструктори ще подготвят най-добрата програма, ако сте начинаещи.

Ето една подходяща Табата тренировка за начинаещи.

Преди да започнете е добре да загреете. Как? Направете леко кардио в рамките на 3 минути, като правите скокове и динамично разтягане за 2 минути.

Какво включва Табата тренировката за начинаещи?

Клекове

Съсредоточете се върху Вашите колена, които не трябва да сгъвате навътре. Позицията на ръцете е да ги кръстосате пред гърдите си. Застанете в изходна позиция, при която краката Ви трябва да бъдат на ширината на раменете, а пръстите на краката Ви сочат встрани. Поставете ръцете си зад главата.

Тежестта си поддържайте в петите, направете клек. За да го направите правилно, коленете Ви не трябва да излизат извън пръстите на краката. След това починете една минута.

 

Табата тренировка клекове

 

Руско усукване

Следващото упражнение е руското усукване. Какво представлява? За да Ви бъде по-лесно, дръжте ръцете си пред гърди. Следващата стъпка е да седнете на земята със сгънати колене. Без да изкривявате гръбнака си, наклонете леко гърба и поставете ръце зад глава, като лактите остават встрани. След това си починете 1 минута отново.

Табата тренировка руски туист

Странични напъни

Какво представляват напъните встрани? Редувайте началния си крак при всеки интервал като бъдете леко наведени напред, а гръбнакът Ви трябва да бъде прав. Когато застанете в изправена позиция, може да започнете. Стъпвайте встрани, прикляквайки с крака, с който не стъпвате встрани.

Табата тренировка странични напади

Коремни преси

Групирайте ляв крак и дясна ръка, както и обратното лява ръка и десен крак. Правете коремните преси с изпънати, събрани ръце към събрани крака. С това упражнение, Вие натоварвате горната и долната част на корема.

Табата тренировка коремни преси

Коремни преси от страничен планк

Това упражнение може да Ви се стори малко по-трудно. От легнало положение в страничен планк трябва да балансирате на една ръка като усуквате тялото и дясното коляно отива към лявата Ви ръка. Това е перфектното упражнение за корем и с него натоварвате горната, долната и страничните части на коремните мускули.

Табата тренировка коремни преси от планк

Табатата е гъвкава и бърза тренировка, която ние Ви гарантираме, че работи. С нея горите мазнини и забързвате метаболизма си. Тези три упражнения са най-подходящата програма за начинаещите, които започват с Табата. Бързо, интензивно и продуктивно – ето това е Табатата. И не забравяйте, че този тип тренировки водят до тонус в цялото тяло.  Елате в Teres Gym & Fight Club, за да спортуваме заедно.

Автор

The author didnt add any Information to his profile yet

Напишете коментар

*