Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»4 по-ефективни тренировки от фитнеса

4 по-ефективни тренировки от фитнеса

Днес много от хората предпочитат индивидуални или функционални тренировки извън фитнеса. Ние от TERES Gym & Fight Club предлагаме индивидуални тренировки по всички наши спортове. Тренировките са подходящи за жени, мъже и деца. Освен това може да изберете дали желаете да сте в напредналата група или за начинаещи. Така, Вие може да постигнете по-добра физическа и техническа форма, освен това резултатите ще са налице много скоро.

Функционалните тренировки развиват физическата сила, оформят мускулите и стягат тялото. Те спомагат за засилване на метаболизма и подобряват здравословното състояние. Всичко се постига да комбинирате правилните упражнения и да ги изпълнявате както трябва. Вижте кои са нашите предложения за по-ефективни тренировки от тази във фитнеса.

 

Аеробика

Аеробиката са високоинтензивни тренировки, оформящи цялото тяло. Забързва метаболизма и се грижи за Вашата издръжливост. Аеробната тренировка намаля кръвното налягане, понижава риска от развитието на сърдечно-съдови заболявания, както и понижава стреса. Това един от най-бързите начини за топене на излишни килограми. Истинските инвеститори в здраве, трябва да правят аеробна тренировка поне 3 пъти в седмицата.

HIIT

HIIT е високоинтензивна тренировка на базата на интервални упражнения за определено време и почти никаква почивка между движенията. Когато тези интервални упражнения стресират метаболизма, горите повече калории за по-дълго време. При този тип тренировки правите упражненията с висок и нисък интензитет или упражнения с висок интензитет и кратки периоди за почивка. Най-ефикасният метод за горене на калории е – HIIT тренировката. Елате в TERES и Ви гарантираме страхотна форма на Вашето тяло. От Вас се иска само желание.

 

Бягане, плуване или колоездене

Най-естествените начини да поддържате форма са бягането, плуването и колоезденето. Не е необходимо да се затваряте във фитнес залата, обградени от всички тези уреди. Всички тези дейности ще се погрижат за кардиоиздръжливостта Ви. Със сигурност ще постигнете красива форма и силно тяло.

 

PLYOMETRIC

Това са упражнения, които могат да се съчетават в HIIT, а могат да се правят и без интервали. Също така няма ограничение къде да се изпълняват. С този тип упражнение, Вие забравяте кой ден е трябвало да тренирате крака или гръб. С полиметричните упражнения тренирате цялото тяло, болка ще усетите навсякъде почти, но пък резултатите са страхотни. Пример за такъв тип упражнение са бърпитата.

При всяка една от тези активности се изисква повишено внимание и може би консултация със специалист за правилното изпълнение на упражненията. В крайна сметка всяко тяло е различно и има своите нужди. Е, възможности има много да изградиш силно тяло. Иска се упоритост и ще видите, че невъзможни неща няма.

Автор

The author didnt add any Information to his profile yet

Напишете коментар

*