Тренировки по Кикбокс, Бокс, Тае Бо, Табата и др.

Блог

Начало»Блог»Защо да хапваме смути за закуска?

Защо да хапваме смути за закуска?

Смутита ускоряват нашия метаболизъм и за разлика от фрешовете, които са пълни със захари, тези леки плодови или зеленчукови закуски, съдържат белтъчини и фибри, които са полезни за тялото ни. Съществуват различни видове смути, които ускоряват метаболизма, като например с тофу и соево мляко или с ягоди и салатен боб.

Ускоряващи метаболизма смутита

Тези смутита, могат да стопят няколко килограма от фигурата ви, ако ги консумирате всяка сутрин. Те са балансирани така, че да комбинират съставки, които в природата са известни, като ускоряващи метаболизма. Всички хапчета, капсули, за отслабване, са направени на база на такива вещества. Но полезното при смутито е, че си набавяте тези вещества, чрез природни съставки, а не с химически препарати.

Един от естествените продукти, ускоряващи метаболизма, са лютите чушки. Благодарение на капсаицина, веществото отговарящо за лютивината на този зеленчук, те са стапящи мазнините, като повишават функцията на обмяната на веществата в тялото ни.

 

Протеиновите смутита

Съществуват смутита, които набавят голямо количество протеини за тялото ни. Протеините са много важни вещества, ако искаме да натрупаме мускулна маса и да стопим излишните килограми. Всяка диета на фитнес инструкторите е на база дневния прием на протеини.

Най-популярното протеиново смути е със спирулина на прах. Спирулината е водорасло, известно  като „месото на вегетарианците“, защото набавя достатъчно протеини при тези хора, които не ядат месо. Не случайно продават мед със спирулина, който е зелен на цвят, висококалоричен и подходящ за здравето ни през зимата. Но меда не сваля килограми, напротив, с него качваме килограми, затова ако консумирате мед със спирулина, знайте че една две супени лъжици от него на ден са предостатъчни.

Ако искате да отслабнете, не слагайте мед в смутито. С меда ще качите килограми, няма да свалите, дори и да има протеин в сместа (шейка), който консумирате.

Друг добър вариант за смути с протеин е, с шоколадов протеин. В комбинация с ядки, този протеин, има неустоим вкус, освен това с него се правят мускули и консумирайки протеиново смути, а не баничка, намаляваме веществата, които образуват мазнини.

Високалорийно смути, ако ви трябва много енергия

Понякога денят ни е много напрегнат и ни трябва много енергия, за да се справим с всичко, което ни е е в бележника или органайзера, като планове и неща, които трябва да свършим. Съществуват и смутита със съдържание около 300 калории, които ще ви държат сити и ще ви помогнат да не слабеете. Едно такова смути е комбинация от кисело мляко, банани, ягоди и портокалов сок. Разбира се, в големи количества, това е калорийна бомба, но е в пъти полезна от шокалада, тлъстите меса, тестените храни, като изключим пастата, която е бавен въглехидрат, освобождава се постепенно, но почти напълно и ни държи сити дълго.

Смитито е healt friendly избор за закуска. То ни засища, ако изберем точната рецепта, гори килограми, макар и по малко и бавно, очиства ни от токсини. Когато смутито излезе на мода, популярната диетоложка д-р Емилова, започна да го препоръчва, като източник на здраве за тялото.

Възприемайте смутито, като вашата таблетка витамин С или аспирин. Редовната му консумация, ще ви закрепи здравословно и ще помогне на клетките ви по-лесно да регенерират.

Една правилна балансирана диета, със смути за закуска, салата и не тлъсто месо за обяд и лека вечеря от печени зеленчуци или риба, ще свърши прекрасна работа по пречистването и обновяването на организма ви. А и ще свалите килограми. Ако комбинирате вечерите и чаша червено вино, ще увеличите червените кръвни телца в организма си, които ни предпазват от настинки и грип.

Защо да консумираме смути за закуска?

Това е приятен начин да започнем утрото, без да натоварваме тялото си с тежка храна. Със смутито, ще се изчистим от много токсини, задръстващи органите и кръвоносните ни съдове. Ако приемаме комбинацията от метаболитно смути, ще стопим килограми, ако сме упорите, макар и не толкова много, ако използваме химия.

Смутито е полезно за тялото ни. Представете си, че пиейки смути, приемате течна шопска салата, в която има всички витамини, от които се нуждаете.

Недостатъци на смутито

Когато дъвчете храната си, мозъкът изпраща сигнали за ситост. А ако само пиете продуктите, ще ви трябва по-голямо количество да се заситите или стабилно хапване на обяд, за да компенсирате. Но ако обядът е от една голяма купа салата и чисто месо на скара или печено, то ще се нахраните здравословно, ще добавите още витамини и протеини (с месото) в организма си и ще се заситите.

Друг недостатък е, че някои смутита са високо калорични. Затова, добре подберете рецептите за смути, които да си приготвяте. Пресметнете калориите във всяка от тях или потърсете рецепти с изчислени калории.

„Терес“предлага изготвяне на хранителен режим, съобразен с вашата индивидуалност. Може да съчетаете хранителната диета с тренировки при нас. Предлагаме пакетни цени, които се надяваме да ви удовлетворят. Може да се подложите и на процедури, като масаж и да заявите консултация с наш медицински специалист.

Автор

The author didnt add any Information to his profile yet

Напишете коментар

*